بهترین کلاس آموزش گیتار

بهترین کلاس آموزش گیتار کجاست ؟ یا بهترین استاد آموزش گیتار چه کسی هست ؟

اینها برخی از سوالهای رایج  بسیاری از هنرجویان است که در ابتدای شروع آموزش گیتار می پرسند

اگر آموزش گیتار از ابتدا درست و اصولی پیش نرود ممکن است اشتباهاتی در نوازندگی پیش بیاید که بعدها قابل اصلاح نباشد از این رو برای آموزش تخصصی ساز گیتار بهتر است نکاتی را در نظر بگیریم تا در ادامه روند آموزش این ساز دچار مشکل نشویم

امروزه برای آموزش گیتار امکانات زیادی از جمله ویدئوهای آموزشی ،یوتیوب و … وجود دارد ولی یک استاد خوب گیتار آموزش های انفرادی به شما می دهد و می تواند تفاوت زیادی در پیشرفت شما ایجاد کند . با یک مدرس خوب گیتار در آموزشگاه موسیقی  می توانید سریعتر یاد بگیرید ، از عادت های بد اجتناب کنید و چیزهایی را یاد بگیرید که به تنهایی کشف نمی کردید.

اما همه معلم های گیتار برابر نیستند .برخی از اساتید آموزش را تنها راهی برای پرداخت صورت حساب های خود می دانند برخی نیز مهارت های نوازندگی شگفت انگیزی دارند اما مهارت تدریس خوبی ندارند .

بهترین کلاس آموزش گیتار

احتمالا شما برای انتخاب بهترین کلاس آموزش گیتار به آموزشگاه های موسیقی مختلف مراجعه نموده اید و با استاد گیتار آموزشگاه مشاوره حضوری نیز داشته اید

بسیاری از اساتید گیتار در جلسه مشاوره سعی می کنند مهارت های نوازندگی خود را به رخ بکشند و اشتباه بزرگی که بسیاری از هنرجویان مرتکب می شوند این است که به توانایی های فنی مدرس گیتار اهمیت زیادی می دهند.آنها ویدئویی از معلم می بینند که دیوانه وار نوازندگی می کند سپس آن را به نشانه اینکه معلم گیتار خوبی است در نظر می گیرند که این کاملا اشتباه است.

مروری بر آنچه در یک کلاس گیتار خوب باید جستجو کرد

نکته ای که در هنگام  انتخاب یک کلاس گیتار خوب باید در نظر بگیرید این است که شما به دنبال یک معلم گیتار خوب هستید -کسی که می داند به چه روش موثری تدریس کند  . مهارت های آموزشی بسیار مهم تر از مهارت های نوازندگی است و شما این را می توانید در مهارت های  هنرجوهای این استاد گیتار جستجو کنید .

مواردی که در یک استاد گیتار خوب مهم است

۱) دارای توانایی های آموزش در سطح عالی (مهارت های تدریس به مراتب مهمتر از مهارت های نوازندگی است )

۲)دارای علاقه زیاد به کار تدریس .که این باعث می شود مدام روش ها و استراتژی های تدریس را مطالعه کند

۳) از اهداف ،علائق و انگیزه شما برای آموزش ساز گیتار در جلسه مشاوره سوال کند.

۴)استفاده از کتاب ها و متد های استاندارد آموزش گیتار.

۵) دارای اطلاعات کافی در مورد سبک های آموزش گیتار

۶) نمونه کارهای هنرجویان و کنسرت های آموزشی که برای هنرجویان برگزار کردند.

 

اگر بتوانید معلم گیتاری بیابید که بیشتر موارد فوق را رعایت کند به احتمال زیاد تجربه یادگیری خوبی خواهید داشت

 

خلاصه

بهترین کلاس آموزش گیتار به شما کمک می کند سریعتر ،راحت تر و لذت بخش تر یاد بگیرید .تلاش برای جدا کردن اساتید گیتار خوب و عالی از اساتید بد آسان نیست اما با در نظر گرفتن برخی از توصیه های این مقاله می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.نکته کلیدی که در هنگام جستجوی کلاس خوب گیتار باید به خاطر بسپارید این است که می خواهید روی مهارت های تدریس استاد گیتار تمرکز کنید این توانایی های تدریس معلم است که به شما در یادگیری گیتار کمک می کند .اجازه ندهید مهارت های خیره کننده معلم گیتار شما را فریب دهد .همانطور که قبلا اشاره شد یک گیتاریست عالی به طور خودکار معلم بزرگی نمی شود .

یک استاد خوب گیتار فردی است که نیازهای آموزشی شما را درک کند و دقیقا بداند که برای رسیدن به اهداف شما از چه متدهای آموزشی استفاده کند.

نظرات